
dr Bruno Schivinski
Zatrudnienie
- Profesor uczelni ze stop. nauk. dr w Katedra Marketingu
Kontakt
- bruschi1@pg.edu.pl
Profesor uczelni ze stop. nauk. dr
- Miejsce pracy
-
Gmach B
pokój 805 otwiera się w nowej karcie - bschivinsk@zie.pg.gda.pl
Wybrane publikacje
-
The effect of social media communication on consumer perceptions of brands
Researchers and brand managers have limited understanding of the effects social media communication has on how consumers perceive brands. We investigated 504 Facebook users in order to observe the impact of firm-created and user-generated (UG) social media communication on brand equity (BE), brand attitude (BA) and purchase intention (PI) by using a standardized online survey throughout Poland. To test the conceptual model, we...
-
Knowledge management driven leadership, culture and innovation success – an integrative model
Purpose – This article examines the relation between knowledge management (KM) driven leadership, culture and innovation success of knowledge-intensive small and medium sized companies. By building on the previously reported research on leadership, culture, innovation, and knowledge management, we synergistically integrated KM-driven leadership and innovation success while exploring the meditational role of culture in that. Design/methodology/approach...
-
Badanie aktywności online polskich konsumentów dotyczącej marek
Rozwój nowych trendów w internecie, a w szczególności Web 2.0, spowodował wzrost społecznego zaangażowania internautów oraz dalszy rozwój kanałów społecznościowych i tym samym różnego typu platform interaktywnych. Internet zachęca internautów do interakcji z witrynami, a za ich pośrednictwem z innymi użytkownikami sieci. Umożliwia im tworzenie treści na temat różne tematy, w tym na przykład związany z markami produktów. Dzięki...
wyświetlono 988 razy