dr hab. Anna Drapińska
Employment
- Associate professor at Department of Marketing
Social media
Publication showcase
-
Koncepcja zarządzania relacjami ze studentami przez szkoły wyższe
W referacie została zaprezentowana nowa koncepcja działań marketingowych w szkolnictwie wyższym, jaką jest zarządzanie relacjami. Przedstawione zostało uzasadnienie zastosowania proponowanej koncepcji, wynikające ze specyficznych cech usługi edukacyjnej. Zdefiniowano zarówno pojęcie relacji, jak i zarządzania nimi w szkolnictwie wyższym. Wskazano najważniejsze relacje, które szkoła wyższa powinna budować w swoim otoczeniu, ze szczególnym...
-
Trust in Electronic Word-of-Mouth (eWOM): the concept and the most important determinants
eWOM and trust in it is now the most important factor in determining buyers' purchasing behavior. Familiarity with the determinants of trust establishes the formation of appropriate marketing activities. However, the growing number of new forms of eWOM and its increasingly complex and multidimensional nature have created a lot of confusion. The article aims to organize the concepts related to trust in eWOM, to indicate the most...
-
A new concept of contemporary marketing
Purpose: This conceptual paper aims to propose a new concept of marketing that responds well to the needs of a changing world, taking into account the continuous development of the service economy and the revolution in the development of the Internet and related tools. Methodology/Approach: The proposed concept is based on well-researched theories: service marketing, experience marketing, relationship marketing and digital marketing...
Obtained scientific degrees/titles
-
2012-11-29
Obtained science degree
dr hab. Management (Economics)Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
seen 1992 times