mgr Bruno Schivinski
Employment
Business contact
- Location
- Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk
- Phone
- +48 58 348 62 62
- biznes@pg.edu.pl
Contact
- bruschi1@pg.edu.pl
Publication showcase
-
The effect of social media communication on consumer perceptions of brands
Researchers and brand managers have limited understanding of the effects social media communication has on how consumers perceive brands. We investigated 504 Facebook users in order to observe the impact of firm-created and user-generated (UG) social media communication on brand equity (BE), brand attitude (BA) and purchase intention (PI) by using a standardized online survey throughout Poland. To test the conceptual model, we...
-
Typologia aktywności online konsumenta w zakresie marki
Web 2.0 daje konsumentom nieograniczone możliwości wchodzenia w interakcje, wypowiadania się, udostępniania oraz kreowania treści dotyczących produktów i marek. Tego typu aktywność konsumentów, która ma miejsce w Internecie (tzw. COBRA), stanowi wielką wartość dla firm. Niniejszy artykuł stanowi pierwszą próbę przedstawienia pełnej klasyfikacji tego typu zachowań w trzech głównych kategoriach (konsumpcji, kontrybucji i kreacji),...
-
Pomiar kapitału marek własnych detalistów
Celem artykułu jest przybliżenie istoty pojęcia kapitału marek własnych, zaprezentowanie potencjalnych implikacji praktycznych i przedstawienie kierunków dalszych badań w tym zakresie.
seen 417 times