Abstract
W referacie przedstawiono możliwości wykorzystania teorii procesów semimarkowskich do określania charakterystyk niezawodnościowych złożonych układów napędowych o zadanym stopniu redundancji. Na przykładzie wybranego układu zaproponowano model niezawodnościowy w formie procesu stochastycznego dyskretnego w stanach i ciągłego w czasie. W oparciu o rozkład graniczny procesu wskazano na praktyczne aspekty wykorzystania uzyskanych w oparciu o ten model wskaźników niezawodnościowych.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 12 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Journal of Polish CIMEEAC
no. 2,
pages 151 - 160,
ISSN: 1231-3998 - Language:
- English
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Rudnicki J.: Analysis of reliability of redundant ship power plants// Journal of Polish CIMAC. -Vol. 2., nr. nr 2 (2007), s.151-160
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 80 times