Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów

Abstract

W niniejszym rozdziale autor zaprezentował kluczowe aspekty związane z oceną poziomu satysfakcji konsumentów z zakupu wyrobów i usług, w zwiazku z zaspokojeniem indywidualnych potrzeb. W tym celu skonstruowano algorytm postępowania oceny poziomu satysfakcji z realizacji działań służących zaspokojeniu potrzeb przez człowieka a następnie dokonano charakterystyki poszczególnych faz tego algorytmu z uwzglednieiem kroków postepowania.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług strony 7 - 25
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Zieliński G.: Aspekty projakościowe w mechanizmach budowy satysfakcji klientów// Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług/ ed. eds. Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński. Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011, s.7-25
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 52 times

Recommended for you

Meta Tags