Abstract
silnikiem IPM zrealizowanego w Katedrze Trakcji Elektrycznej. Przedstawiono model silnika synchronicznego w osiach d-q, model obwodu sterowania i aproksymację trakcyjnych oporów ruchu w programie PSpice. Porównano zarejestrowane przebiegi charakterystycznych wielkości dla układu rzeczywistego i modelu układu napędowego przy sterowaniu w trybie regulacji momentu. Określono, w jakim stopniu badania symulacyjne trakcyjnego układu napędowego z silnikiem synchronicznym mogą zastąpić eksperyment.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Kamonciak A.: Badania symulacyjne i eksperymentalne trakcyjnego układu napędowego z silnikiem IPM.// . -., (2004), s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 88 times
Recommended for you
Modelowanie i symulacja napędów elektrycznych kolejowych pojazdów trakcyjnych z silnikami indukcyjnymi
- S. Judek,
- K. Karwowski,
- L. Lipiński
- + 1 authors
2011