Abstract
Rozdział prezentuje wybrane modele komunikacji w Internecie oraz crowdsourcing jako nową metodę pozyskiwania pomysłów i informacji od konsumentów. W ciągu ostatnich 5 lat rozwój technologii komunikacyjnych znacząco zmienił sposób komunikowania się ludzi, a w konsekwencji również organizacji z konsumentami. Nie tylko firmy z branży IT mogą wzmocnić swoją markę, reputację oraz zwiększyć przychody dzięki opracowaniu atrakcyjnej, społecznie odpowiedzialnej obecności w Sieci. Organizacje łączą crowdsourcing z tradycyjnymi narzędziami komunikacji, aby pomóc klientom zamienić dobre pomysły w konkretne działania. Konsumentom łatwiej jest znaleźć informacje na temat kampanii crowdsourcingowych, ponieważ dzięki Internetowi zniknęły trudności w dostępie do nich.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów strony 39 - 51
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Brzozowska-Woś M.: CROWDSOURCING A KOMUNIKACJA Z KONSUMENTAMI// W : Technologie informacyjne w funkcjonowaniu organizacji. Zarządzanie z wykorzystaniem multimediów/ ed. red. L. Kiełtyka Toruń: Wydaw. "DOM ORGANIZATORA", 2013, s.39-51
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 124 times