Abstract
W niniejszym opracowaniu zaprezentowane zostały podstawowe aspekty dotyczące doskonalenia jakości w usługach zdrowotnych. Specyfika zarówno branży usług zdrowotnych, jak i powszechność wykorzystania przez pacjentów właśnie tego typu placówek generuje potrzebę ustawicznego poszukiwania zmian doskonalących. Zaprezentowano także wyniki badań dotyczące częstotliwości i percepcji efektów wdrażanych działań doskonalących. Rozważania przeprowadzono na podstawie analiz przeprowadzonych w placówkach świadczących usługi publicznej opieki zdrowotnej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa
pages 277 - 288,
ISSN: 0860-6846 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Starosta A., Zieliński G.: Działania doskonalące jakość usług zdrowotnych// Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. -., nr. 12 (2017), s.277-288
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 284 times