Abstract
Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniają współczesną edukację i pozwalają na wprowadzanie innowacyjnych metod przekazywania wiedzy i zdobywania umiejętności. Popyt na wiedzę jest ogromny – kształtuje go coraz bardziej zaawansowane technologicznie i infor - macyjnie społeczeństwo oraz rynek pracy, na którym wiele osób, pracujących w zawodach do tej pory nie wymagających umiejętności cyfrowych, stanęło przed koniecznością poszukiwania nowych ścieżek dalszego kształcenia lub budowania nowych dróg swojej kariery zawodowej. Konferencja e-Technologie w Kształceniu Inżynierów , która odbyła się dnia 30 kwietnia 2014 r. na Politechnice Gdańskiej, była właśnie miejscem, w którym wszyscy zainteresowani mogli podzielić się swoimi doświadczeniami w wykorzystaniu modeli i strategii pedagogicznych w e-nauczaniu oraz możliwościami i ograniczeniami, jakie niesie technologia w kształceniu technicznym. Konferencja miała na celu między innymi popularyzację najnowszych technologii w edukacji inżynierskiej oraz pokazanie dobrych praktyk w tym zakresie.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
pages 68 - 72,
ISSN: - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Dąbrowicz-Tlałka A.: e-Technologie w kształceniu inżynierów, czyli nowoczesna edukacja pokolenia mediów cyfrowych// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(7) (2014), s.68-72
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 132 times