Efektywne zarządzanie relacjami z klientami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Efektywne zarządzanie relacjami z klientami

Abstract

W artykule przedstawiono główne złożenia i wybrane instrumenty pozwalające na efektywne zarządzanie relacjami z klientami. Rozważania rozpoczęto od przedstawienia etapów procesu budowy relacji z klientami w kontekście marketingu relacji. W dalszej części przedstawiono niektóre z kryteriów segmentacji oraz metody pozwalające na ocenę wartości klienta. Artykuł kończy omówienie wskaźnika zwrotu z inwestycji jako głównego miernika efektywnego zarządzania relacjami z klientami.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Efektywność marketingu strony 37 - 44
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Efektywne zarządzanie relacjami z klientami// Efektywność marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2006, s.37-44
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 113 times

Recommended for you

Meta Tags