INTERDYSCYPLINARNOŚĆ W EDUKACJI STUDENTÓW ARCHITEKTURY. NA PRZYKŁADZIE BADANIA ZJAWISK WIATROWYCH W ŚRODOWISKU ZABUDOWANYM - Publication - Bridge of Knowledge

Search

INTERDYSCYPLINARNOŚĆ W EDUKACJI STUDENTÓW ARCHITEKTURY. NA PRZYKŁADZIE BADANIA ZJAWISK WIATROWYCH W ŚRODOWISKU ZABUDOWANYM

Abstract

Celem artykułu jest prezentacja możliwości włączenia badań w zakresie aerodynamiki w proces kształcenia studentów wydziałów architektury. Opisano metodę pracy ze studentami uwzględniającą badania eksperymentalne w tunelu aerodynamicznym. Pozwala ona na rozpoznanie charakteru badanych zjawisk oraz na szersze spojrzenie na interdyscyplinarność w projektowaniu architektonicznym.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2019
Bibliographic description:
Zielonko-Jung K.: INTERDYSCYPLINARNOŚĆ W EDUKACJI STUDENTÓW ARCHITEKTURY. NA PRZYKŁADZIE BADANIA ZJAWISK WIATROWYCH W ŚRODOWISKU ZABUDOWANYM// Zagadnienia badawcze, projektowe i edukacyjne w architekturze. Tom II. Interdyscyplinarność badań w architekturze/ : , 2019, s.168-179
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 126 times

Recommended for you

Meta Tags