INTERDYSCYPLINARNOŚĆ W EDUKACJI STUDENTÓW ARCHITEKTURY. NA PRZYKŁADZIE BADANIA ZJAWISK WIATROWYCH W ŚRODOWISKU ZABUDOWANYM
Abstract
Celem artykułu jest prezentacja możliwości włączenia badań w zakresie aerodynamiki w proces kształcenia studentów wydziałów architektury. Opisano metodę pracy ze studentami uwzględniającą badania eksperymentalne w tunelu aerodynamicznym. Pozwala ona na rozpoznanie charakteru badanych zjawisk oraz na szersze spojrzenie na interdyscyplinarność w projektowaniu architektonicznym.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2019
- Bibliographic description:
- Zielonko-Jung K.: INTERDYSCYPLINARNOŚĆ W EDUKACJI STUDENTÓW ARCHITEKTURY. NA PRZYKŁADZIE BADANIA ZJAWISK WIATROWYCH W ŚRODOWISKU ZABUDOWANYM// Zagadnienia badawcze, projektowe i edukacyjne w architekturze. Tom II. Interdyscyplinarność badań w architekturze/ : , 2019, s.168-179
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 129 times