Internet i media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa rekruterów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Internet i media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa rekruterów

Abstract

Celem artykułu jest wskazanie najpopularniejszych metod rekrutacyjnych opartych o techniki związane z Internetem i mediami społecznościowymi stosowanych obecnie przez rekruterów. Część empiryczna tekstu odwołuje się do wyników badań jakościowych zrealizowanych w oparciu o technikę wywiadu swobodnego, przeprowadzonych wśród profesjonalnych rekruterów, uczestniczących w procesie doboru pracowników do przedsiębiorstw. Wśród wniosków z badania należy podkreślić, że wszyscy spośród badanych rekruterów doceniają rolę Internetu i mediów społecznościowych, wykorzystują je jako skuteczne narzędzia przy doborze pracowników oraz dostrzegają w nich ogromny potencjał rozwojowy.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 100 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 958 - 967,
ISSN: 1231-7853
Language:
English
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Tomczak M., Balcerzak D.: Internet i media społecznościowe w procesie rekrutacji - perspektywa rekruterów// MARKETING I RYNEK. -., nr. 3 (2016), s.958-967
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 294 times

Recommended for you

Meta Tags