Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych

Abstract

Celem niniejszego artykułu jest identyfikacja składowych tworzących łańcuch usług turystycznych wraz z analizą hierarchii ważności dla poszczególnych grup turystów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zarządzanie i Finanse no. 11, pages 413 - 424,
ISSN: 2084-5189
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Zawadzka L., Zieliński G.: Kluczowe determinanty łańcucha wartości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 11., nr. 4, cz. 2 (2013), s.413-424
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 171 times

Recommended for you

Meta Tags