Abstract
Zagadnienie komercjalizacji zabytku, czyli jego funkcjonowania w gospodarce rynkowej można rozpatrywać na wielu płaszczyznach tematycznych, począwszy od jego wartości jako towaru w obrocie handlowym, po jego wartości niematerialne. Powyższe zagadnienie w referacie zostanie przedstawione jedynie w dwóch aspektach.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 187 - 190
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Ratajczyk-Piątkowska E.: Komercjalizacja zabytku// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.187-190
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 109 times