Abstract
Omówiono pojęcie marketingu wewnętrznego i zasady na których się opiera. Scharakteryzowano grupy instrumentów wykorzystywanych w marketingu wewnętrznym, takie jak badania wewnętrzne, komunikację wewnętrzną masową i osobistą, spotkania integracyjne, szkolenia i edukację wewnętrzną, motywacje materialne i pozamaterialne oraz czynniki integracji. Przedstawiono najważniejsze fazy i zadania procesu formułowania marketingu wewnętrznego oraz uwarunkowania i korzyści jego stosowania.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Podstawy marketingu : problemy na dziś i jutro strony 305 - 328
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Koszałka J.: Marketing wewnętrzny// Podstawy marketingu : problemy na dziś i jutro/ ed. pod redakcją Józefa Perenca ; Uniwersytet Szczeciński. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s.305-328
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 144 times