Marketing wewnętrzny - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing wewnętrzny

Abstract

Omówiono pojęcie marketingu wewnętrznego i zasady na których się opiera. Scharakteryzowano grupy instrumentów wykorzystywanych w marketingu wewnętrznym, takie jak badania wewnętrzne, komunikację wewnętrzną masową i osobistą, spotkania integracyjne, szkolenia i edukację wewnętrzną, motywacje materialne i pozamaterialne oraz czynniki integracji. Przedstawiono najważniejsze fazy i zadania procesu formułowania marketingu wewnętrznego oraz uwarunkowania i korzyści jego stosowania.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Podstawy marketingu : problemy na dziś i jutro strony 305 - 328
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Koszałka J.: Marketing wewnętrzny// Podstawy marketingu : problemy na dziś i jutro/ ed. pod redakcją Józefa Perenca ; Uniwersytet Szczeciński. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s.305-328
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 144 times

Recommended for you

Meta Tags