Abstract
Handel targowy w przestrzeni publicznej współczesnego miasta posiada różnorodne znaczenie, często stawiany jest w dwóch granicznych spojrzeniach, od formy szpecącej daną przestrzeń, po element pożądania w celu przyciągnięcia oka turysty oraz stworzenia atmosfery swojskości w przestrzeni publicznej miasta. W poniższym artykule spróbujemy się przyjrzeć tej drugiej możliwości wykorzystania handlu targowego, jako elementu mogącego w znaczący sposób podnieść atrakcyjność, ale także promować przestrzeń publiczną współczesnego miasta.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Odnowa krajobrazu miejskiego - ULAR 6 Miasto - Miejsca Ludziom Przyjazne strony 209 - 213
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Krause K.: Miejsca handlu ulicznego w przestrzeni publicznej// Odnowa krajobrazu miejskiego - ULAR 6 Miasto - Miejsca Ludziom Przyjazne/ ed. N. Juzwa, A. Sulimowska Ociepka Gliwice: Wydział Architektury Politechniki Śląskiej, 2012, s.209-213
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 146 times