Model matematyczny przełączalnego silnika reluktancyjnego w układach napędowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Model matematyczny przełączalnego silnika reluktancyjnego w układach napędowych

Abstract

W artykule przedstawiono metodę modelowania i model matematyczny przełączalnego silnika reluktancyjnego w układach napędowych. Do modelowania wykorzystano metodę energetyczną Lagrange'a. Współczynniki równania Lagrange'a układu napędowego z przełączalnym silnikiem reluktancyjnym MRV160 wyznaczono na podstawie wyników obliczeń silnika metodą elementów skończonych w programie Flux2D. Zamieszczono wybrane wyniki pomiarów i symulacji układu napędowego.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Mosoń I., Wilk A.: Model matematyczny przełączalnego silnika reluktancyjnego w układach napędowych// . -., (2005),
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 108 times

Recommended for you

Meta Tags