Abstract
Artykuł analizuje wykorzystanie nowych mediów w działaniach PR przez uczelnie polskie;: zakres ich wykorzystania, korzyści płynące z umiejętnego posługiwania się nowymi kanałami komunikacyjnymi w budowaniu reputacji i kształtowaniu wizerunku uczelni, najczęściej popełnianych w tym względzie błędach. Stawiam tezę, ze uczelnie polskie - mimo tego, że są generatorami i inicjatorami najnowszych trendów w nauce, technologii oraz rozwiązań informatycznych wspierających naukę, same w swej działalności PR wykorzystują te osiągnięcia w stopniu niewielkim.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingowym strony 149 - 161
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Hope E.: Nowe media w działaniach public relations uczelni// Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingowym/ ed. ed. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA -JR, 2010, s.149-161
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 194 times