Nowe media w działaniach public relations uczelni - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Nowe media w działaniach public relations uczelni

Abstract

Artykuł analizuje wykorzystanie nowych mediów w działaniach PR przez uczelnie polskie;: zakres ich wykorzystania, korzyści płynące z umiejętnego posługiwania się nowymi kanałami komunikacyjnymi w budowaniu reputacji i kształtowaniu wizerunku uczelni, najczęściej popełnianych w tym względzie błędach. Stawiam tezę, ze uczelnie polskie - mimo tego, że są generatorami i inicjatorami najnowszych trendów w nauce, technologii oraz rozwiązań informatycznych wspierających naukę, same w swej działalności PR wykorzystują te osiągnięcia w stopniu niewielkim.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingowym strony 149 - 161
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Hope E.: Nowe media w działaniach public relations uczelni// Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingowym/ ed. ed. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA -JR, 2010, s.149-161
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 194 times

Recommended for you

Meta Tags