Abstract
Artykuł przedstawia numeryczne badania efektu skali powodującego różnice w charakterystykach hydrodynamicznych śrub okrętowych wyznaczonych dla skali rzeczywistej i dla skali modelowej. Zaprezentowano wyniki obliczeń dla trzech przykładowych śrub, pokazując poprawki na efekt skali wyznaczone według czterech różnych metod.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design and 4th International Symposium on Ship Manoeuvring, Iława, Poland, 19th-21st September 2012 strony 0 - 0
- Language:
- English
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Bugalski T., Szantyr J.: Numerical analysis of scale effects in open propellers// 19th International Conference on Hydrodynamics in Ship Design and 4th International Symposium on Ship Manoeuvring, Iława, Poland, 19th-21st September 2012/ ed. Foundation for Safety of Navigation and Environment Protection. Iława: , 2012, s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 121 times