Abstract
Wraz ze stale rosnącą popularnością badań nad przedsiębiorczością rośnie też zainteresowanie i skala wykorzystywania danych pochodzących z raportów Global Entrepreneurship Monitor. W niniejszym artykule wykorzystano te dane do nakreślenia ogólnego obrazu przedsiębiorczości w Polsce, a w końcowej części przybliżono pewne problemy wynikające z metodyki prowadzenia tych badań. Ta krytyczna analiza ma na celu przyczynienie się do bardziej świadomego korzystania ze zgromadzonych danych GEM tak, by nie dochodziło do ich błędnej interpretacji lub nadinterpretacji pojawiających się przy ich wykorzystywaniu.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 35 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 224 - 232,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Zięba K.: Obraz przedsiębiorczości w Polsce w badaniach GEM// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 116 (2015), s.224-232
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times
Recommended for you
Social Entrepreneurship through Cooperatives: Founder Insights
- B. Huybrechts,
- T. Nelson,
- D. Nelson
- + 8 authors
2013
ANALYZING TITLES OF ECONOMY NEWS TO UNDERSTAND IMPACT OF COVID-19 ON ECONOMICAL SITUATION
- O. Aydin,
- C. Altunbas,
- E. Hayat
2020