Obraz przedsiębiorczości w Polsce w badaniach GEM - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Obraz przedsiębiorczości w Polsce w badaniach GEM

Abstract

Wraz ze stale rosnącą popularnością badań nad przedsiębiorczością rośnie też zainteresowanie i skala wykorzystywania danych pochodzących z raportów Global Entrepreneurship Monitor. W niniejszym artykule wykorzystano te dane do nakreślenia ogólnego obrazu przedsiębiorczości w Polsce, a w końcowej części przybliżono pewne problemy wynikające z metodyki prowadzenia tych badań. Ta krytyczna analiza ma na celu przyczynienie się do bardziej świadomego korzystania ze zgromadzonych danych GEM tak, by nie dochodziło do ich błędnej interpretacji lub nadinterpretacji pojawiających się przy ich wykorzystywaniu.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 32 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 224 - 232,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Zięba K.: Obraz przedsiębiorczości w Polsce w badaniach GEM// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 116 (2015), s.224-232
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags