Opinie młodych konsumentów na temat oznakowani opakowań kawy i herbaty - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Opinie młodych konsumentów na temat oznakowani opakowań kawy i herbaty

Abstract

Celem pracy jest poznanie opinii i świadomości młodych konsumentów w zakresie oznakowania opakowań herbaty i kawy w świetle obowiązujących regulacji prawnych. Badanie przeprowadzono wśród 78 studentów trójmiejskich uczelni deklarujących nabywanie i konsumpcję herbaty oraz kawy. Zdecydowana większość respondentów (ponad 90%) stwierdziła, że informacje umieszczane na opakowaniach kawy i herbaty są napisane czytelnie oraz zrozumiałym dla nich językiem. Zdecydowana większość ankietowanych nie miała wątpliwości co do obligatoryjnego charakteru takich informacji jak nazwa produktu (95%) czy masa netto (88%). Jedynie 55% ankietowanych wskazało obecność dozwolonych substancji dodatkowych jako informację obligatoryjną na opakowaniach kawy i herbaty. Nieco powyżej 60% badanych uważa określenie warunków przechowywania oraz nazwę kraju pochodzenia produktu za informacje obowiązkowe na opakowaniu. Artykuł ma charakter badawczy.

Authors (2)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Handel Wewnętrzny pages 167 - 179,
ISSN: 0438-5403
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Dmowski P., Marjańska E.: Opinie młodych konsumentów na temat oznakowani opakowań kawy i herbaty// Handel Wewnętrzny. -., iss. 1(366) (2017), s.167-179
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags