Abstract
Niniejszy rozdział ma na celu zaprezentowanie możliwych do realizacji form i kierunków doskonalenia usług turystycznych z wykorzystaniem kluczowych założeń koncepcji Kompleksowego Zarządzania Jakością (TQM) oraz wskazaniem kluczowej roli kierownictwa placówek turystycznych, w inicjowaniu doskonalenia jakości oferowanych usług. Uszczegółowieniu podstawowych kierunków doskonalenia jakości posłużyły kluczowe kryteria TQM, w odniesieniu do poszczególnych zdarzeń występujących w usługach turystycznych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku w języku o zasięgu międzynarodowym
- Title of issue:
- The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory strony 130 - 145
- Language:
- English
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Principles of TQM in tourist service's continuous improvement // The modern modelling conceptions of business systems: practice and theory/ ed. eds. Ludmiła Zawadzka [et al.]. : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2009, s.130-145
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 95 times