Abstract
Na jakość wyrobów istotny wpływ ma działanie człowieka w całym procesie ich powstawania. Wskazano na związek działania każdego systemu technicznego z poziomem wykształcenia człowieka - inżyniera, jako twórcy i operatora tego systemu. Omówiono główne problemy związane z kształceniem w zakresie przedmiotów technicznych oraz dokonano analizy różnorodnych form oddziaływania na słuchacza w procesie tego kształcenia. Przedstawiono niektóre aspekty związane z metodyką prowadzenia zajęć z przedmiotów technicznych. Wskazano na potrzebę systemowego podejścia do kształtowania świadomości nowego pokolenia inteligencji technicznej. W zakończeniu referatu dokonano podsumowania i wyciągnięto wnioski.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Materiały XII Sympozjum ''Podstawowe problemy energoelektroniki, elektromechaniki i mechatroniki'' : PPEEm'2007, Wisła, 9-12 grudnia 2007. [T. 1] strony 167 - 186
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Grono A., Dąbkowski M., Niklas P., Redlarski G.: Problemy edukacji technicznej// Materiały XII Sympozjum ''Podstawowe problemy energoelektroniki, elektromechaniki i mechatroniki'' : PPEEm'2007, Wisła, 9-12 grudnia 2007. [T. 1]/ ed. [ed. by Marcin Szczygieł] ; Polskie Towarzystwo Elektrotechniki Teoretycznej i Stosowanej [et al.]. Gliwice: Komitet Organizacyjny Sympozjum PPEE i Seminarium BSE, Archiwum Konferencji PTETiS, 2007, s.167-186
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 70 times