Abstract
Stosowanie prefabrykowanych pali wbijanych jest obecnie bardzo częste do różnych rodzajów budownictwa. Przedstawiono zastosowanie takich pali dla posadowienia podpór mostu. Pomimo formalnie bardzo podobnych warunków geotechnicznych przyczółki wykazały zróżnicowane osiadania. Przedstawiono analizę warunków posadowienia, analizę nośności i pomiary rzeczywistych osiadań z wykorzystaniem pomiarów geodezyjnych.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 24 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- Copyright (2007 Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Wodnych i Melioracyjnych ; Politechnika Gdańska. Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska)
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
no. R. 28,
pages 379 - 383,
ISSN: 0867-4299 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Gwizdała K., Brzozowski T.: Problemy posadowienia podpór mostu drogowego na palach prefabrykowanych.// Inżynieria Morska i Geotechnika. -Vol. R. 28., nr. nr 6 (2007), s.379-383
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 95 times