Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym

Abstract

Artykuł dotyczy możliwości wykorzystania aplikacji na tablety do wspomagania terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi ze spektrum autyzmu. Przedstawia studium przypadku skutecznego zastosowania e-technologii w kształceniu specjalnym na poziomie przedszkolnym. Artykuł opisuje zestaw aplikacji edukacyjnych o nazwie Przyjazne Aplikacje, których celem jest wspieranie terapii dzieci z autyzmem opartej o stosowaną analizę zachowania. Aplikacje te, konstruowane od kilku lat na Politechnice Gdańskiej we współpracy ze specjalistami z Instytutu Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku (IWRD), od ponad roku skutecznie wspomagają nauczanie dzieci z autyzmem w przedszkolu specjalnym prowadzonym przez IWRD. Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie założeń budowy Przyjaznych Aplikacji oraz ich ocena w praktyce.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 1446 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej pages 13 - 27,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Landowska A., Wróbel M., Ruta-Sominka I., Budzińska A.: Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., iss. 2 (14) (2017), s.13-27
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 774 times

Recommended for you

Meta Tags