Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji

Abstract

Artykuł pokazuje ważną rolę działań public relations w każdym przedsiębiorstwie/organizacji, sytuując te działania w sferze zarządzania. Zysk nie jest już postrzegany jako główny cel funkcjonowania firmy, lecz jej usytuowanie w systemie społecznym i rola, jaką w tym systemie pełni. Artykuł pokazuje strategiczną funkcję działań PR, jako prac związanych nie tyle z kreowaniem wizerunku, lecz z zarządzaniem komunikacją, działań budujących dobrą reputację, wpływających na opinię publiczną w celu uzyskania poparcia dla organizacji. W artykule analizuję też rosnącą rolę informacji, jako elementu stającego się gwarantem jej powodzenia.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Organizacja i Kierowanie
ISSN: 0137-5466
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Hope E.: Public relations jako funkcja zarządzania - zarządzanie komunikacją i budowanie reputacji organizacji// Organizacja i Kierowanie. -., iss. Nr 3I(137) (2009),
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 168 times

Recommended for you

Meta Tags