Abstract
Umiejętność słuchania to niezbędna kompetencja doradcy zawodowego, gdyż zapewnia obiektywność oceny predyspozycji klienta, daje szansę pełnego zrozumienia jego potrzeb i przekonań oraz jest podstawą budowania atmosfery otwartości i zaufania w czasie spotkania doradczego. Artykuł prezentuje możliwości zastosowania głównych technik aktywnego słuchania w praktyce doradcy zawodowego, odwołując się do różnych koncepcji relacji klient - doradca i idei z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Komunikacja w doradztwie zawodowym strony 188 - 199
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Krawczyk-Bryłka B.: Rola aktywnego słuchania w doradztwie zawodowym// Komunikacja w doradztwie zawodowym/ ed. pod red. naukową Daniela Kukli. Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2008, s.188-199
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 507 times