Abstract
Celem artykułu jest przedstawienie wybranych założeń zarządzania w kontekście tworzenia modeli biznesu. W rozważaniach przyjęto koncepcję łańcucha wartości jako podstawę opracowania modelu biznesu opartego na zdolności do kreowania wartości przez przedsiębiorstwo. Scharakteryzowano podstawowe pojęcia oraz przedstawiono etapy tworzenia wartości i modelu biznesu.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
MARKETING I RYNEK
pages 672 - 683,
ISSN: 1231-7853 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Tubielewicz K.: Strategiczne uwarunkowania w procesie kształtowania modelu biznesu// MARKETING I RYNEK. -., nr. 9 (2015), s.672-683
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times