Tutoring rówieśniczy jako skuteczna metoda wspierania procesu uczenia się - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Tutoring rówieśniczy jako skuteczna metoda wspierania procesu uczenia się

Abstract

W artykule przedstawione zostały zarówno teoretyczne podstawy, jak i praktyczne zastosowania efektywnej formy wsparcia dydaktycznego jaką jest tutoring rówieśniczy. Analizie poddane zostały zajęcia realizowane w ramach tutoringu rówieśniczego na Wydziale Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej. Analiza obejmuje ocenę efektywności tych zajęć, zaangażowanie studentów oraz ich satysfakcję z procesu nauki. Omówione zostały również wnioski i rekomendacje dotyczące dalszego rozwijania programów tutoringowych, które mogą przyczynić się do poprawy jakości kształcenia na poziomie akademickim.

Citations

  • 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 0

    Scopus

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej pages 55 - 58,
ISSN: 1425-5766
Language:
Polish
Publication year:
2024
Bibliographic description:
Bartłomiejczyk A., Mielewska B.: Tutoring rówieśniczy jako skuteczna metoda wspierania procesu uczenia się// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -,iss. 76 (2024), s.55-58
DOI:
Digital Object Identifier (open in new tab) 10.32016/1.76.10
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 12 times

Recommended for you

Meta Tags