Abstract
Celem artykułu jest po pierwsze: poszukiwanie przyczyn degradacji wiejskiego krajobrazu kulturowego w relacjach nierównowagi pomiędzy tradycyjną wiejską gospodarką opartą na rolnictwie a turystyką jako częścią gospodarki konsumpcji, po drugie: wskazanie potencjału gospodarstwa rodzinnego w harmonizowaniu celów produkcji i konsumpcji, po trzecie: próba wzmocnienia doradczej roli architekta jako rzecznika wiejskiego krajobrazu kulturowego będącego dobrem publicznym.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marka wiejskiego produktu turystycznego strony 232 - 238
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Górka A.: Udział architekta w planowaniu zrównoważonej turystyki wiejskiej// Marka wiejskiego produktu turystycznego/ ed. ed. Piotr Palich. Gdynia: Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni, 2009, s.232-238
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 73 times