Abstract
W niniejszym rozdziale została omówiona koncepcja innowacji przełomowej, stworzona przez C. M. Christensena. Prezentowana koncepcja wpisuje się w szkołę prostych reguł zarządzania strategicznego, a jej podstawowym założeniem jest unikanie konkurencji poprzez oferowanie produktów o odmiennej hierarchii parametrów od tych, które cenią aktualni odbiorcy na rynku. Wychwytywanie szans na innowację w koncepcji innowacji przełomowej polega na umiejętnym identyfikowaniu przeszkód ograniczających konsumpcję, przypadków nadmiernej obsługi oraz zadań do wykonania przez potencjalnych klientów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Planowanie i rozwój nowych produktów: aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe strony 71 - 93
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Lis A.: Wdrażanie innowacji przełomowych w oparciu o wykrywanie przelotnych szans rynkowych// W : Planowanie i rozwój nowych produktów: aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe/ ed. Marek Wirkus, Anna M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.71-93
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times