Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast = The Impact of Marketing Communication on Shaping the Urban Environment
Abstract
W artykule przestawiono wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie obiektów architektonicznych oraz podano przykłady realizacji o wysokich walorach estetycznych i artystycznych, które powstały w wyniku działań marketingowych.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 34 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Czasopismo Techniczne
no. 1-A/1,
pages 294 - 299,
ISSN: 0011-4561 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Janowicz R.: Wpływ komunikacji marketingowej na kształtowanie miast = The Impact of Marketing Communication on Shaping the Urban Environment// Czasopismo Techniczne. -Vol. 1-A/1., nr. iss. 1 (2012), s.294-299
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 74 times