Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta

Abstract

W artykule omówiono wybrane problemy projektowe dotyczące współczesnych usług on-line w kontekście budowania trwałej lojalności klienta. Przedstawiono model warstwowego rozwoju usług on-line wraz z zaleceniami projektowymi zorientowanymi na budowanie i wzmacnianie lojalności klienta. Przedstawiono przykłady scenariuszy rozwoju usług e-zdrowia online. Przedstawiono możliwości dalszego rozwoju prezentowanego podejścia i plany dalszych badań.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych edition 52, pages 229 - 242,
ISSN: 1232-4671
Language:
Polish
Publication year:
2018
Bibliographic description:
Sikorski M., Brodnicki K.: Wpływ usług on-line na budowanie pozytywnych relacji i lojalności klienta// Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. -., nr. 52 (2018), s.229-242
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 118 times

Recommended for you

Meta Tags