Abstract
W artykule poruszono kluczowe kwestie związane z rynkową koncepcją marketingu relacji w kontekście Customer Relationship Management. Właściwe stosowanie odpowiednio dobranego systemu CRM ukazano jako metodę uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 13 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
no. Nr 272,
pages 145 - 150,
ISSN: 1234-3706 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Nr 272., nr. Zesz. 17, nr 2 (2010), s.145-150
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 144 times