Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna

Abstract

W artykule poruszono kluczowe kwestie związane z rynkową koncepcją marketingu relacji w kontekście Customer Relationship Management. Właściwe stosowanie odpowiednio dobranego systemu CRM ukazano jako metodę uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 13 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing no. Nr 272, pages 145 - 150,
ISSN: 1234-3706
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Nr 272., nr. Zesz. 17, nr 2 (2010), s.145-150
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 144 times

Recommended for you

Meta Tags