Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna

Abstract

W artykule poruszono kluczowe kwestie związane z rynkową koncepcją marketingu relacji w kontekście Customer Relationship Management. Właściwe stosowanie odpowiednio dobranego systemu CRM ukazano jako metodę uzyskiwania przewagi konkurencyjnej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 5 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing no. Nr 272, pages 145 - 150,
ISSN: 1234-3706
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Zarządzanie relacjami z klientami a przewaga konkurencyjna// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Nr 272., nr. Zesz. 17, nr 2 (2010), s.145-150
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 134 times

Recommended for you

Meta Tags