Abstract
W artykule przedstawiono budowę systemu do automatycznej budowy modeli 3D wnętrz budynków. System taki może być stosowany do tworzenia lokacji w grach komputerowych. Model jest tworzony na bazie kolorowych oraz głębokościowych obrazów pobranych z kamery Microsoft Kinect. Opisano architekturę komponentową systemu, zastosowane sterowniki do komunikacji. Podano zastosowany algorytm sekwencyjny i równoległy, środowisko testowe oraz wyniki wydajności poszczególnych etapów procesu budowy. System doskonale sprawdza się w modelowaniu wnętrz pomieszczeń, wykorzystywanych również w grach komputerowych.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
pages 196 - 202,
ISSN: 1732-1166 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Dziubich T., Fularczyk A., Furmanek C., Różański J.: Zautomatyzowana budowa modeli 3D pomieszczeń// Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -., nr. nr 10 (2011), s.196-202
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 109 times