dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejak
Employment
- Head of Department at Department of Marketing
- Associate professor at Department of Marketing
Social media
Contact
- edyandrz@pg.edu.pl
Associate professor
- Workplace
- Gmach B pokój 802
- Phone
- (58) 348 60 19
Publication showcase
-
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej
W odniesieniu do opracowanego modelu koncepcyjnego integrującego teorie zaangażowania klienta (ang. CE) i logiki dominacji usług (ang. S-D logic) zrealizowano badanie ilościowe wśród konsumentów usług. Wyniki badania pozwoliły na weryfikację założeń teoretycznych i potwierdzenie słuszności zakładanych powiązań między zmiennymi modelu. Wykorzystując konfirmacyjną analizę czynnikową (ang. CFA), potwierdzono strukturę czynnikową badanej...
-
Relacje międzyorganizacyjne w dobie Industry 4.0
Strukturę opracowania zbudowano w odniesieniu do zagadnienia relacji międzyorganizacyjnych. Omawianą kwestię osadzono w obecnych realiach Industry 4.0. Celem monografii jest omówienie roli Industry 4.0 w budowaniu i rozwoju relacji międzyorganizacyjnych oraz w kształtowaniu ich specyfiki. W pięciu rozdziałach przedstawiono aspekty „sieciowego” powiązania różnych podmiotów i jednostek na gruncie teorii zarządzania. Opracowanie otwiera...
-
Market orientation and hotel performance: The mediating effect of creative marketing programs
This work investigates the indirect effects between market orientation and hotel performance through creative marketing programs. The focus is on exploring the indirect effects between 1) customer orientation, competitor orientation, and cross-functional integration; and 2) hotel financial performance through two aspects of creative marketing programs, namely, novelty and meaningfulness. Through an empirical analysis using structural equation...
Obtained scientific degrees/titles
-
2022-12-15
Obtained science degree
dr hab. management and quality studies (Social studies) -
2009-12-16
seen 3624 times