dr inż. Kamila Szwaczkiewicz
Social media
Contact
- kamszwac@pg.edu.pl
Assistant professor
- Workplace
-
Gmach Główny
room 520 open in new tab - Phone
- +48 58 348 63 56
- kamszwac@pg.edu.pl
Publication showcase
-
Koncepcja połączenia kolejowego Morskiego Portu Gdynia S.A. z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta
Zapotrzebowanie na połączenie rozwijającego się Morskiego Portu Gdynia z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta. Utworzenie tak zwanych „długich pociągów”. Wpływ katastrof kolejowych na warunki gruntowe i środowisko. Potrzeba modernizacji linii kolejowych. Kolejowa Obwodnica Trójmiasta jako alternatywa dla przejazdu pociągów przez obszar Aglomeracji Trójmiejskiej.
-
METODA WIELOKRYTERIALNEJ OCENY PRZEBUDOWY UKŁADÓW TOROWYCH NA SZLAKACH
Rozprawa doktorska dotyczy zagadnienia projektowania układów geometrycznych toru kolejowego w procesie modernizacji linii kolejowych. Scharakteryzowano główne cechy dotyczące tej tematyki w oparciu o literaturę polską i zagraniczną, w tym przepisy branżowe. Przedstawiono czynniki wpływające na projektowanie modernizacji linii kolejowych. Określono wartości dopuszczalne parametrów kinematycznych i geometrycznych. Specyfika omawianego...
-
Optimizing the process of railway geometrical layout designing with multi-criteria assessment method
The paper presents the main assumptions of the Multi-criteria assessment method used in process of upgrading the railway geometrical layout. The advantages of metaheuristic search were described. The criteria influencing the investment were defined. The fitness function used in the analysis was described. The example of using the optimization algorithm with the help of self developed computer software was described.
seen 2225 times