Karol Gasiński - Publications - Bridge of Knowledge

Search

Filters

total: 2

  • Category
  • Year

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Publications

Year 2010
  • Implementacja sferycznej metody wizualizacji terenu przy użyciu algorytmu HRTMR
    Publication

    - Year 2010

    Artykuł ma na celu przedstawienie technik renderingu terenu w czasie rzeczywistym, w oparciu o najnowsze możliwości dzisiejszych kart graficznych. Głównym omawianym zagadnieniem będzie generacja sferycznej siatki terenu przy użyciu algorytmu opartego na ROAM oraz sześciennej projekcji wybrzuszeń. Ponadto zostaną poruszone takie zagadnienia jak spójność siatki terenu czy problemy związane z jej zmienno-rozdzielczościową naturą.

    Full text to download in external service

Year 2009
  • Rendering planet w czasie rzeczywistym
    Publication

    - Year 2009

    Artykuł ten ma za cel przedstawić techniki dynamicznego tworzenia i renderowania planet. Opisuje on sposoby, dzięki którym można z dowolnym stopniem dokładności przedstawiać powierzchnię planety w czasie rzeczywistym, używając do tego celu takich technik, jak megateksturing, dynamiczny poziom dokładności i inne.

    Full text to download in external service

seen 283 times