ISSN:
eISSN:
Publisher:
Disciplines
(Field of Science):
- history (Humanities)
- linguistics (Humanities)
- literary studies (Humanities)
Ministry points: Help
Year | Points | List |
---|---|---|
Year 2024 | 5 | Journal not listed on ministry scored journal list 2024 |
Year | Points | List |
---|---|---|
2024 | 5 | Journal not listed on ministry scored journal list 2024 |
2023 | 5 | Not listed on the ministry scored journals list 2023 |
2022 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2021 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2020 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2019 | 20 | Ministry Scored Journals List 2019-2022 |
2018 | 7 | B |
2017 | 7 | B |
2016 | 7 | B |
2015 | 7 | B |
2014 | 5 | B |
2013 | 5 | B |
2012 | 6 | B |
2011 | 6 | B |
2010 | 6 | B |
Model:
Impact Factor:
Publishing policy:
- License
- open in new tab
- Information on publishing policy
- https://apcz.umk.pl/AUNC_EKON/about open in new tab
- Information on the conditions of self-archiving
- Included in license
- Is self-archiving allowed by the journal?
- Yes - without restrictions
- Information on research data policy
- n/a
- Months of embargo
- no embargo
- Additional information
- Must link to journal homepage with DOI.
Sherpa Romeo:
Papers published in journal
Filters
total: 2
Catalog Journals
Year 2015
-
Ocena efektywności działalności dydaktycznej publicznych szkół wyższych w Polsce wraz z analizą czynników ją determinujących
PublicationCelem niniejszego artykułu jest wyznaczenie efektywności działalności dydaktycznej publicznych uczelni wyższych za pomocą nieparametrycznej metody DEA oraz określenie wpływu potencjalnych czynników decydujących o jej poziomie. Analiza obejmuje 50 szkół wyższych w okresie 2009–2012. Wyznaczono, że wśród potencjalnych determinant ujemny wpływ na efektywność ma udział dotacji MNiSW do przychodów ogółem z działalności dydaktycznej,...
-
Ocena efektywności działalności dydaktycznej publicznych szkół wyższych w Polsce wraz z analizą czynników ją determinujących
PublicationCelem niniejszego artykułu jest wyznaczenie efektywności działalności dydaktycznej publicznych uczelni wyższych za pomocą nieparametrycznej metody DEA oraz określenie wpływu potencjalnych czynników decydujących o jej poziomie. Analiza obejmuje 50 szkół wyższych w okresie 2009–2012. Wyznaczono, że wśród potencjalnych determinant ujemny wpływ na efektywność ma udział dotacji MNiSW do przychodów ogółem z działalności dydaktycznej,...
seen 810 times