Nawierzchnie Asfaltowe - Journal - Bridge of Knowledge

Search

Nawierzchnie Asfaltowe

ISSN:

1734-1434

Publisher:

Polskie Stowarzyszenie Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
2023 5 Not listed on the ministry scored journals list 2023
2022 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2021 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2020 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2019 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2018 1 Journals not listed on the ministry scored lists 2017-2018
2017 1 Journals not listed on the ministry scored lists 2017-2018
2010 0 B

Model:

Open Access

Impact Factor:

n/a

Publishing policy:

License: COPYRIGHT
License
COPYRIGHT
Information on publishing policy
http://www.nawierzchnieasfaltowe.pl/dla-autorow-i-recenzentow/zasady-publikowania/ open in new tab
Information on the conditions of self-archiving
http://www.nawierzchnieasfaltowe.pl/wp-content/uploads/Nawierzchnie-Asfaltowe-zasady-publikowania.pdf open in new tab
Is self-archiving allowed by the journal?
No
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
no embargo
Additional information
Type of model: Gratis Open Access (Bronze Open Access).

Filters

total: 5

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2019
Year 2017
Year 2008
  • Wpływ nawierzchni jezdni na hałas drogowy - część 2
    Publication

    W pracy przedstawiono mechanizmy generowania hałasu opon związane z drganiami mechanicznymi oraz z przepływami powietrza. Omówiono wpływ rzeźby bieżnika opony oraz tekstury nawierzchni na generowany hałas podczas toczenia się opony po nawierzchni jezdni.

  • Wpływ nawierzchni jezdni na hałas drogowy. Część 1
    Publication

    W pracy przedstawiono rys historyczny walki z hałasm generowanym przez ruch drogowy. Problem ten był już istotny w Starożytnym Rzymie. W latach trzydziestych ubiegłego wieku wykonano w Polsce pierwsze pomiary hałasu związanego z ruchem drogowym. Podano zakresy prędkości powyżej których dominującym źródłem hałasu są toczące się opony. Przedstawiono czynniki związane z nawierzchnią i wpływające na hałas toczenia opon.

seen 447 times