Pismo PG - Journal - Bridge of Knowledge

Search

Pismo PG

ISSN:

1429-4494

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 0 Unscored journal list
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 0 Unscored journal list
2023 0 Unscored journal list
2022 0 Unscored Journals List
2021 0 Unscored Journals List
2020 0 Unscored Journals List
2019 0 Unscored Journals List
2012 0 C
2011 0 C

Impact Factor:

n/a

Filters

total: 260

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2019
Year 2003
Year 2010
  • 35 lat minęło
    Publication

    - Pismo PG - Year 2010

    Przedstawiono przebieg zjazdu absolwentów Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Gdańskiej, studiujących w latach 1969-1974. Zacytowano wspomnienia kolegów z lat studiów i z okresu aktywności zawodowej

    Full text to download in external service

Year 2020
Year 2016
  • 50 lat minęło - z historii studenckich seminariów naukowych mechaników
    Publication

    - Pismo PG - Year 2016

    Przedstawiono 50-letnią historie Seminariów Naukowych Studentów i Młodych Inżynierów Mechaników na Wydziale Mechanicznym PG. Podano organizatorów poszczególnych edycji oraz zwycięzców wygłoszonych referatów w kategorii studenci, dyplomanci i doktoranci. W seminariach brali udział nie tylko uczestnicy z Politechniki Gdańskiej, ale i z innych technicznych uczelni krajowych i zagranicznych.

    Full text to download in external service

  • Druga edycja Konferencji Inżynierii Oprogramowania beIT
    Publication

    - Pismo PG - Year 2016

    W dniach 18–20 marca 2016 roku na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki odbyła się II Konferencja Inżynierii Oprogramowania beIT. Podobnie jak pierwszą edycję Konferencji beIT, tegoroczne spotkanie zorganizowało Koło Naukowe Zarządzanie IT przy wsparciu Katedry Inżynierii Oprogramowania, WETI oraz JM Rektora PG. Do przeprowadzenia 15 warsztatów, 4 sesji dyskusyjnych round tables oraz 5 wykładów organizatorzy zaprosili...

    Full text to download in external service

Year 2017
  • Badania nad e-technologiami wspierającymi terapię autyzmu
    Publication

    - Pismo PG - Year 2017

    Artykuł opisuje badania i osiągnięcia we wspomaganiu automatycznego pomiaru postępów dzieci z autyzmem. Badania te zostały zrealizowane w ramach projektu AUTMON realizowanego na Politechnice Gdańskiej, WETI w latach 2015-2017

    Full text to download in external service

  • Czy w negocjacjach są przegrani? Kultura negocjacji organizacyjnych
    Publication

    Negocjacje to proces interakcji pomiędzy stronami, które są od siebie współzależne i dostrzegają konieczność współdziałania, by zrealizować osobiste cele. Nakładaniu się interesów stron towarzyszy jednak rozbieżność poglądów, stanowisk i oczekiwań, czyli konflikt. Jego rozwiązanie jest konieczne, by strony mogły osiągnąć swoje cele i ustalić zasady dalszych relacji.

    Full text to download in external service

  • Gdańska Międzynarodowa Szkoła Letnia na WETI
    Publication

    - Pismo PG - Year 2017

    W dniach 5-12 września 2017 roku Katedra Algorytmów i Modelowania Systemów23, przy wydatnej pomocy,WETI, zorganizowała Międzynarodową Szkołę Letnią poświęconą algorytmom dla problemów optymalizacji dyskretnej.

Year 2014
Year 2015
Year 2022
Year 2023
Year 2024
  • Biuro Młodych Naukowców – z myślą o młodych naukowcach PG
    Publication

    - Pismo PG - Year 2024

    Biuro Młodych Naukowców to jednostka administracji centralnej powstała w lutym 2024 r. z myślą o szerokim wsparciu młodych naukowców Politechniki Gdańskiej. Do zadań Biura należą m.in.: inicjowanie i prowadzenie szeroko rozumianych działań na rzecz młodych naukowców, wsparcie Zespołu Młodych Naukowców, ale także koordynowanie działań zaplanowanych w Strategii HR4R PG oraz innych związanych z utrzymaniem przez Uczelnię wyróżnienia...

    Full text to download in external service

  • Edu Inspiracje WZiE: Czy mikrokwalifikacje i cyfrowe odznaki zmienią oblicze edukacji?
    Publication

    Mikrokwalifikacje nazywane również mikropoświadczeniami (micro- -credentials), mówiąc prostymi słowami, są cyfrowymi certyfikatami potwierdzającymi uzyskanie umiejętności, wiedzy lub kompetencji. To dowody ukończenia mniejszych (niż określają np. dyplomy uniwersyteckie) form edukacyjnych takich jak kursy e-learningowe, warsztaty lub szkolenia. Pozwalają też szybko pokazać to, co umiemy, i przedstawić w postaci atrakcyjnego cyfrowego...

    Full text to download in external service

Year 2013
  • Budowanie wizerunku uczelni otwartej na światłe idee, zaangażowanej w poprawę jakości życia w mieście
    Publication

    - Pismo PG - Year 2013

    Artykuł traktuje o potrzebie nowej kultury mobilności w mieście i o roli ośrodków uniwersyteckich w kształtowaniu pożądanych społecznych postaw transportowych. Na przykładzie Politechniki Gdańśkiej opisano sytuacje konfliktowe występujące w w następstwie braku zarządzania mobilnością społeczności akademickiej a w szczególności pro-motoryzacyjnej polityki parkingowej.

    Full text to download in external service

  • Czas inżynierów
    Publication

    Każdego roku budowlane wydziały politechnik krajowych organizują coraz bardziej atrakcyjne wydarzenia, na które składają się seminaria, konferencje naukowe, prezentacje firm, a także wzbudzające najwięcej emocji konkursy konstruktorskie. Nasza Alma Mater szczyci się od wielu lat cyklicznym konkursem „wyKOMBinuj mOst” organizowanym przez Koło Naukowe Mechaniki Budowli KOMBO (Katedra Mechaniki Budowli i Mostów, Wydział Inżynierii...

    Full text to download in external service

  • Drugie Igrzyska Akademii ETI
    Publication

    W sobotę 2 lutego 2013 r. odbyły się drugie Igrzyska Akademii ETI zorganizowane przez Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych regionu. Celem Igrzysk było zwiększenie zainteresowania informatyką młodzieży szkół ponadgimanzjalnych i promocja studiów na Wydziale ETI PG. W tegorocznych Igrzyskach udział wzięli uczniowie z 7 szkół województwa pomorskiego.

    Full text to download in external service

  • eMocje związane z eNauczaniem
    Publication

    - Pismo PG - Year 2013

    Ludzie od najdawniejszych czasów mieli określone prawa i zwyczaje, oparte na właściwych im systemach wierzeń i wartości, według których starali się żyć. Żaden, nawet najbardziej złożony, system wartości nie jest jednak stały. System widzenia świata, podstawowych wartości, struktur społecznych i politycznych ulega cyklicznie głębokim przemianom. Wielu badaczy twierdzi, że wystarczy upływ pięćdziesięciu lat, aby przeorganizować...

    Full text to download in external service

  • eNauczanie – wykorzystajmy potencjał, jaki niesie za sobą technologia
    Publication

    Popyt na zaawansowaną edukację jest ogromny – dotyczy to nie tylko młodych ludzi, ale również dorosłych szukających ścieżek dalszego kształcenia lub budowania nowych dróg swojej kariery zawodowej. Uczelnie wyższe są pod ogromną presją finansową – chcą pogodzić kształcenie egalitarne z elitarnym. Z formalnej edukacji na poziomie wyższym obecnie korzysta znaczna liczba odbiorców, o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Instytucje...

    Full text to download in external service

Year 2018
Year 2012
Year 2002
Year 2021
  • Dwa prestiżowe stanowiska dr Anny Wałek, dyrektor Biblioteki PG
    Publication

    Artykuł prezentuje sukcesy zawodowe dr Anny Wałek, Dyrektor Biblioteki Politechniki Gdańskiej, która w 2021 r. została wybrana na Prezydenta International Association of University Libraries (od stycznia 2022 r.) oraz Przewodniczącą Rady Dyrektorów Polskiej Grupy Użytkowników systemu VIRTUA (od czerwca 2021 r.)

    Full text available to download

Year 2009
  • Dyskalkulia – „szansa" czy problem przyszłorocznych maturzystów
    Publication

    Coraz częściej mówi się o specyficznych trudnościach w uczeniu się czytania (dysleksja), poprawnej pisowni (dysortografia) i dbaniu o właściwy poziom graficzny pisma (dysgrafia). Określenie specyficzne wskazuje na wąski zakres trudności w uczeniu się i ich szczególny charakter. Według prowadzonych badań ocenia się, że specyficzne trudności w nauce dotyczą 10–15% populacji wszystkich uczniów (w międzynarodowej klasyfikacji chorób...

    Full text to download in external service

Year 2008
  • E-learning - prawdziwa czy fikcyjna koncepcja edukacyjnego rozwoju uczelni
    Publication

    Nie można zaprzeczyć, że wykorzystanie narzędzi multimedialnych oraz Internetu pozwala na dodanie istotnych, z punku widzenia dydaktyki, komponentów edukacyjnych tworzących kompetencje i umiejętności zawodowe, a także te czysto akademickie. Trzeba rozważyć, czy wszystkie strony procesu dydaktycznego na uczelni są przygotowane do e−learningu. Oczywistym wymogiem jest posiadanie odpowiedniej bazy sprzętowej i przygotowanej kadry...

    Full text to download in external service

seen 3748 times