Transport Miejski i Regionalny - Journal - Bridge of Knowledge

Search

Transport Miejski i Regionalny

ISSN:

1732-5153

Publisher:

Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP Zarząd Krajowy

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2024 5 Journal not listed on ministry scored journal list 2024
2023 5 Not listed on the ministry scored journals list 2023
2022 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2021 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2020 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2019 5 Not listed on the ministry scored journals list (2019-2022)
2018 7 B
2017 7 B
2016 7 B
2015 7 B
2014 4 B
2013 4 B
2012 5 B
2011 5 B
2010 6 B

Model:

Traditional

Impact Factor:

n/a

Publishing policy:

License: COPYRIGHT
License
COPYRIGHT
Information on publishing policy
n/a
Information on the conditions of self-archiving
n/a
Is self-archiving allowed by the journal?
Yes - with restrictions
Submitted Version Help
no
Accepted Version Help
no
Published Version Help
yes
Self-archiving places
Non-Commercial Services
Repository for Scientific Papers
Institutional Website
Author's Homepage
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
6
Additional information
Self-archiving policy and embargo period based on correspondence with the editors.
Bronze Open Access after an embargo period of 6 months.
Non-commercial purposes.

Filters

total: 64

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2013
Year 2011
Year 2014
Year 2021
Year 2020
Year 2006
Year 2012
Year 2019
  • Badania eksploatacyjne pionowych znaków drogowych
    Publication

    - Transport Miejski i Regionalny - Year 2019

    Pionowe znaki drogowe są jednym ze środków organizacji ruchu drogowego, służące sprawnemu i bezpiecznemu prowadzeniu kierowców, a także pozostałych uczestników ruchu drogowego. Jednak, aby spełniać dobrze swoją funkcję informacyjną czy ostrzegawczą, muszą posiadać jak najdłużej swoje cechy funkcjonalne, takie jak współczynnik odblasku oraz barwę. W niniejszym artykule przedstawiono wyniki laboratoryjnych badań sztucznego starzenia...

    Full text available to download

  • Metodyka oceny bezpieczeństwa transportu tramwajowego w Gdańsku

    Zarówno w Polsce, jak i w większości krajów Unii Europejskiej infrastruktura tramwajowa intensywnie się rozwija. Współczesne tramwaje niskopodłogowe zbudowane są według różnych rozwiązań technicznych niż typowe pojazdy szynowe lub tramwaje wysokopodłogowe. W Polsce takie pojazdy jeżdżą często na liniach zaprojektowanych zgodnie ze standardami opracowanymi dla klasycznych pojazdów. Jednocześnie zwiększa się natężenie ruchu drogowego...

    Full text to download in external service

Year 2017
  • Inteligentne wspomaganie zarządzania operacyjnego ruchem drogowym
    Publication

    Najistotniejszym elementem obszarów miejskich są ich systemy transportowe, które stanowią silnik gospodarki. W świetle nowych problemów i wyzwań w zakresie miejskich systemów transportowych, coraz większą rolę zaczynają odgrywać inteligentne systemy transportowe i zarządzanie operacyjne ruchem drogowym w mieście.Niniejszy artykuł przedstawia analizę zagadnień składających się na operacyjne zarządzanie ruchem drogowym w miastach....

    Full text to download in external service

  • Metoda oceny bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych w pobliżu szkół

    Dużym zagrożeniem dla pieszych jest przekraczanie jezdni. Najczęstszym sposobem próby minimalizacji ryzyka z tym związanego jest stosowanie przejść dla pieszych. Jednak często przejścia nie spełniają warunków, które w pełni gwarantowałyby pieszemu bezpieczeństwo. Dorosły uczestnik ruchu jest w stanie obiektywnie ocenić, czy jest dostatecznie widoczny na przejściu, czy samochód zbliżający się do niego będzie w stanie zahamować....

    Full text to download in external service

  • Modelowanie podróży z przesiadkami w transporcie miejskim

    Przesiadki w podróżach realizowanych transportem zbiorowym w miastach są oceniane przez pasażerów negatywnie, jako dodatkowa uciążliwość podróży. Sieci połączeń transportu zbiorowego oparte na przesiadkach mogą być jednak bardziej efektywne. W określonych przypadkach połączenia z przesiadkami mogą być bardziej komfortowe od bezpośrednich, także według subiektywnej oceny pasażerów. Ważne jest zatem zidentyfikowanie czynników determinujących...

    Full text to download in external service

Year 2015
Year 2022
  • Modelowanie emisji z wykorzystaniem symulacji mikroskopowych

    W artykule poruszono zagadnienia związane z modelowaniem emisji spalin z wykorzystaniem mikroskopowych symulacji ruchu drogowego. Celem pracy było opracowanie modelu ruchu, na podstawie którego możliwe jest obliczenie emisji z pojazdów z uwzględnieniem typu skrzyżowania oraz wartości natężeń ruchu. W artykule skupiono się na wartościach zużycia paliwa i emisji dwutlenku węgla. Przeanalizowano literaturę w zakresie czynników wpływających...

    Full text available to download

Year 2005
  • Pasy bezpieczeństwa ratują życie
    Publication

    - Transport Miejski i Regionalny - Year 2005

    Różne aspekty stosowania pasów bezpieczeństwa w pojazdach, jako najtańszego i najbardziej dostępnego środka zmniejszenia liczby ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych. Sposoby poprawy poziomu użytkowania pasów bezpieczeństwa. Zagraniczne programy badawcze.

Year 2010
Year 2009
  • Planowanie zrównoważonego transportu miast bałtyckich
    Publication

    W artykule omówiono doświadczenia autora w zakresie nowego podejścia do rozwoju transportu jakim są Plany Zrównoważonego Transportu Miejskiego (SUTP). Narzędzia SUTP zostały utworzone na bazie doświadczeń projektu BUSTRIP (Wprowadzenie i Planowanie Zrównoważonego Transportu Miast Bałtyckich) wspierającego 12 północnoeuropejskich miast, które jako pierwsze podjęły się przygotowania do realizacji SUTP.

Year 2016
Year 2018
  • Prognozowanie wskaźnika motoryzacji na poziomie województw

    Wskaźnik motoryzacji jest jedną z najczęściej używanych, unormowanych miar rozwoju motoryzacji. W wielu krajach opracowano i wykorzystuje się krajowe i regionalne modele rozwoju motoryzacji. W Polsce szczegółowe badania nad czynnikami rozwoju motoryzacji dotychczas nie były prowadzone. Autorzy artykułu podjęli wyzwanie uzupełnienia tej luki i opracowali metodę prognozowania liczby pojazdów jako miary ogólnej i wskaźnika motoryzacji...

    Full text available to download

seen 1265 times