Magdalena Brzozowska-Woś - Teaching - Bridge of Knowledge

Search

e-Learning courses

Conducted classes

Reviewed papers list

  • Wstępny projekt kampanii promocyjnej budującej wizerunek nowej marki Lawenna

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Projekt promocji usług bankowych na przykładzie ING Banku Śląskiego

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Wstępny projekt kampanii promocyjnej herbat Island pakowanych w piramidki dla firmy Bastek Coffee & Tea

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Wstępny projekt sklepu internetowego oraz komunikacji marketingowej marki Moreen

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Wstępny projekt zarządzania wizerunkiem marki klubu sportowego na przykładzie Lechii Gdańsk

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • The concept of marketing plan of on-line courses of the Pomeranian Economic Initiatives Foudation

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Działalność promocyjna Banku PKO BP po fuzji z Nordea S.A.

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Wstępny projekt promocji miasta Frombork

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Wstępny projekt kreowania wizerunku firmy Sumpt

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Wstępny projekt kampanii promocyjnej dotyczący firmy Scopus

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017

  • Wstępny projekt sklepu internetowego oraz kampanii promocyjnej firmy CCC

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016

  • Wstępny projekt działań wzmacniających wizerunek marki na przykładzie KKS Lech Poznań

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016

  • Koncepcja wzmocnienia świadomości marki wśród klientów na przykładzie firmy Louis Vuitton

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016

  • Koncepcja kreowania wizerunku marki Hotelu Nadmorski w Gdyni

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016

  • Rola mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku firmy Lenovo Polska

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Projekt kampanii reklamowej dla wybranego produktu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A.

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • PLAN MARKETINGOWY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWEGO XYZ

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Projekt akcji społecznej jako narzędzia wzmocnienia wizerunku organizacji na przykładzie firmy Love2Dance Pomorska Szkoła Tańca

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Koncepcja kampanii reklamowej o charakterze społecznym na temat zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Biznes plan dla nowego przedsięwzięcia na przykładzie szkoły sztuk walki w Gdańsku

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • KONCEPCJA PROJEKTU ZIMOWEJ KAMPANII PROMOCYJNEJ PRODUKTÓW OCHRONNYCH DO OPALANIA MARKI DAX SUN DLA FIRMY DAX COSMETICS

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Wstępny projekt kampanii promocyjnej w Internecie na przykładzie przedsiębiorstwa Piaskownia

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Wstępny projekt działań wzmacniających wizerunek i wartości marki Biovax na przykładzie szamponu i maski do włosów

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Projekt wstępny komunikacji marketingowej Domu Weselnego "X"

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Projekt wstępny komunikacji marketingowej w firmie Bać-Pol z Rzeszowa

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Projekt doskonalenia marketingu wewnętrznego w Centrum Pomocowym Caritas im. Jana Pawła II

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Projekt wstępny strategii marketingowej hotelu Impresja w Gdańsku

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Koncepcja strategii marketingowej na podstawie Wydawnictwa Muzycznego "SOLITON"

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015

  • Projekt działań promocyjnych dla majonezu Firmy "MAJONEZY" Spółdzielnia Pracy Produkcyjno- Handlowa

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Wstępny plan wprowadzenia na rynek nowego przedsięwzięcia internetowego dotyczącego wydarzeń kulturalno-rozrywkowych na przykładzie firmy Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o.

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Koncepcja kampanii reklamowej dla firmy Barwa

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Wstępny projekt strategii marketingowej nowej telewizji internetowej oferującej japońską animację (anime) dla Grupy Cyfrowy Polsat S.A.

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Wpływ działań promocyjnych na poprawę wizerunku wybranej marki na przykładzie firmy Ziaja Ltd. Zakład produkcji leków

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Wstępny projekt doskonalenia marketingu wewnętrznego w Akademickim Klubie Kadry GDAKK

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Strategia marketingowa dla nowej oferty organizacji działającej w oparciu o internetowy model biznesu na przykładzie firmy "X"

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Projekt kampanii promocyjnej Jarmarku Św. Dominika

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Projekt kampanii komunikacji marketingowej mającej na celu wzmacnianie wizerunku marki Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Projekt zwiększenia świadomości marki w usługach edukacyjnych na przykładzie AP Edukacja Sp. z o.o. w Gdańsku

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Koncepcja wybranych elementów marketingu doświadczeń dla salonu kosmetycznego "Waxing Studio"

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Strategia działań promocyjnych na rynku zakupów grupowych na przykładzie serwisu Klub Zniżek

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014

  • Usprawnienie strony internetowej firmy KEMER w celu poprawy komunikacji rynkowej i dystrybucji

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Koncepcja niestandardowych działań reklamowych online dla marki DIVERSE

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Koncepcja kampanii reklamowej pożyczki gotówkowej oferowanej przez PKO BANK POLSKI

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Koncepcja kampanii społecznej na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt domowych

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Koncepcja działań wzmacniających markę Redd s firmy Kampania Piwowarska S.A.

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Projekt kampanii promocyjnej konsoli do gier PlayStation 3 dla Sony Polska

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Projekt kampanii reklamowej dla marki "NIVEA" Koncernu "BEIERSDORF AG"

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Polityka promocji PKO Banku Polskiego S.A. wykorzystująca niestandardowe formy komunikacji marketingowej

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Projekt kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa na drodze

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Plan wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu wizerunkiem Gdańskiego Centrum Filmowego

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Koncepcja komunikacji wewnętrznej dla przedsiębiorstwa "Wójcik Fabryka Mebli" Sp. z o.o.

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Koncepcja zmiany wizerunku przedsiębiorstwa PKP INTERCITY S.A.

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013

  • Analiza wpływów wartości marki na wartość przedsiębiorstwa na przykładzie firm odzieżowych działających na rynku polskim

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012

  • Umacnianie marki firmy ING Bank Śląski

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012

  • Ocena działań marketingowych w internecie na podstawie wybranej szkoły językowej, z uwzględnieniem analizy behawioralnej użytkowników wyszukiwarek internetowych

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012

  • Projekt oceny satysfakcji klientów Agencji Reklamowej "LETRAS"

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012

  • Rozwój handlu elektronicznego w Polskim sektorze detalicznym

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012

  • Odbiór reklamy społecznej wśród studentów trójmiejskich uczelni

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012

  • Koncepcja działań komunikacji marketingowej z wykorzystaniem komór QR dla sieci sklepów EMPIK

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012

  • Wykorzystanie reklamy w strategii marketingowej w usługach telefonii komórkowej na przykładzie sieci telefonii komórkowej Orange

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2011

  • Działalność promocyjna w usługach telefonii komórkowej w Polsce na przykładzie Plus GSM

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2011

  • Zachowania konsumenckie w polskich kawiarniach na przykładzie kawiarni "La Cawa"

    Master thesis

    - Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2011

seen 3584 times