Magdalena Brzozowska-Woś - Organizations - Bridge of Knowledge

Search

Research Teams (Team member)

  • Katedra Marketingu

    * marketingu usług * marketingu relacji * badań marketingowych * kształtowania strategii marketingowej * analizy rynku * zarządzania wdrażaniem nowych produktów * marketingu przemysłowego * zarządzania i planowania marketingowego oraz zarządzania relacjami z klientami * kultury marketingowej * instrumentów marketingu - mix * systemów informacji marketingowej * rozwoju regionalnego i lokalnego w aspekcie działań marketingowych *...

Membership in scientific or artistic societies/organisations/institutions

  • European Academy of Management

    Multinational organisation

    Conducted 2021-01-01 at position: członek

  • European Advertising Academy

    Multinational organisation

    Conducted 2014-02-03 - 2018-08-31 at position: członek

  • Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu

    Conducted 2013-11-13 at position: członek

  • Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

    Conducted 2012-09-10 - 2018-12-31 at position: członek

Positions in journals editorial offices

Membership in scientific networks

  • Forum współpracy naukowej (współpraca na gruncie prywatnym)

    Realizacja międzynarodowych badań wpływu aktywności osób grających w gry wideo na ich relacje z otoczeniem - International Gaming Research Unit (IGRU). Współpraca przy realizacji badań na terenie Polski.

    With: Pracownicy uczelni: Nottingham Trent University (UK, Podmiot wiodący), Birkbeck, University of London (UK, Podmiot współpracujący), Politechnika Gdańska (Podmiot współpracujący)

  • International Cyberpsychology and Addictions Research Laboratory (iCARL)

    Współpraca przy realizacji międzynarodowych badań

    With: University of Tasmania (Australia), RMIT University (Australia), Victoria University (Australia)

seen 3584 times