Efficiency of "2+1" road cross-section considering different resolutions of lane separators - Project - Bridge of Knowledge

Search

Efficiency of "2+1" road cross-section considering different resolutions of lane separators

Wskazanie optymalnych rozwiązań na drogach o przekroju 2+1 pasowym z uwagi na poziom bezpieczeństwa i sprawności ruchu, a także ocena ich pod kątem zapewnienia właściwej obsługi zdarzeń drogowych, możliwości prowadzenia akcji ratunkowych i działań utrzymaniowych na tych odcinkach dróg.Efektem projektu jest opracowanie wytycznych doboru metod separacji kierunków ruchu na odcinkach dróg w przekroju 2+1 pasowym z uwzględnieniem wpływu tych metod na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Udział Politechniki Gdańskiej dotyczyć będzie badań terenowych na odcinkach o przekroju "2+1" i budowy modeli symulacyjnych do oceny warunków ruchu i przepustowości.

Details

Project's acronym:
RID 3C
Financial Program Name:
Development of Road Innovations
Organization:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR) (The National Centre for Research and Development)
Agreement:
DZP/RID-I-55/10/NCBR/2016 z dnia 2016-02-26
Realisation period:
2016-02-01 - 2018-01-31
Research team leader:
dr inż. Lech Michalski
Realised in:
Department of Transportation Engineering
External institutions
participating in project:
  • Politechnika Warszawska (Poland)
  • Politechnika Krakowska (Poland)
Request type:
National Research Programmes
Domestic:
Domestic project
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 196 times