Prowadzone badania zakładają analizę względnego wpływu „COBRA” na wartość marki w oparciu o media społecznościowe. W celu pełniejszego zrozumienia zjawiska, badania zaprojektowano dla kilku kluczowych marek z czterech wyselekcjonowanych branż.
Ponadto, badania są nacelowane na stworzenie zestawiania dotyczącego efektów: kreowania, kooperacji i konsumpcji treści generowanych w komunikacji w mediach społecznościowych, oraz to jak te trzy poziomy zaangażowania różnią się między sobą pod względem kontroli.
Prowadzi to do trzech celów badawczych, które w zmieniającym się środowisku komunikacji, są bardzo istotne z punktu widzenia firm, menedżerów marek, jak też uczonych.
Cele są następujące:
(1) Badanie wpływu COBRA na wskaźniki wartości marki tworzonej przez konsumentów.
(2) Określenie czy konsumpcja, kooperacja i kreacja marki oparte o treści generowane przez użytkowników mają różny wpływ na wskaźniki wartości marki tworzone przez konsumentów.
(3) Zestawienie skutków konsumpcji, kooperacji i kreacji marki opartych o treści generowane przez użytkowników, oraz wartości marki tworzonej przez konsumentów w różnych branżach.
Details
- Project's acronym:
- PRELUDIUM
- Financial Program Name:
- PRELUDIUM
- Organization:
- Narodowe Centrum Nauki (NCN) (National Science Centre)
- Agreement:
- z dnia 2013-07-23
- Realisation period:
- 2013-07-23 - 2015-08-22
- Project manager:
- mgr Bruno Schivinski
- Realised in:
- Department of Marketing
- Project's value:
- 87 500.00 PLN
- Request type:
- National Research Programmes
- Domestic:
- Domestic project
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times