Abstract
W artykule przedstawiono założenia projektowe i dwa rozwiązania konstrukcyjne układu napędowego dla statku śródlądowego. W jednym z tych rozwiązań zastosowano przekładnię hydrostatyczną zaś w drugim - przekładnię elektryczną z przetwornikiem częstotliwości. Ponadto przedstawiono analizę porównawczą obu opracowanych układów.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 11 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Published in:
-
Journal of Polish CIMEEAC
pages 99 - 107,
ISSN: 1231-3998 - Title of issue:
- Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm - Tumba, Poland - Sweden, 11-15 May, 2007 strony 99 - 107
- Language:
- English
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Dymarski C.: Analysis of two design kind of propulsion for an inland vessel// Explo-Diesel & Gas Turbine '07 : V International Scientific - Technical Conference: Keeping diesel engines and gas turbines in movement with regard to environmental protection, Gdańsk - Stockholm - Tumba, Poland - Sweden, 11-15 May, 2007/ Gdańsk: Univ. Technol., Fac. of Ocean Eng. and Ship Technol., Dept. Ship Power Plants, 2007, s.99-107
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 56 times