Abstract
Treścią rozdziału jest problematyka autonomii szkół pod koniec lat 90. XX w. W pracy podjęto próbę pokazania jak zmienia się oblicze i system zarządzania współczesną polską szkołą w okresie integracji Polski z Unią Europejką. Zaprezentowano przede wszystkim zmiany w prawie oświatowym, które umożliwiły rozwój autonomicznych form pracy szkoły i zarządzania jej zasobami, zarówno materialnymi, jak i ludzkimi
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie strony 121 - 135
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Walkiewicz E.: Autonomia polskiej szkoły jako przejaw zmian społecznych w integrującej się Europie // Różnorodnosć przemian społecznych, politycznych i kulturowych we współczesnym świecie/ ed. pod redakcją Bolesława Garbacika ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Nauk Społecznych. Gdańsk: Politechnika Gdańska. Wydział Ekonomii i Zarządzania, 2007, s.121-135
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 99 times