Blended-learning w nauczaniu przedmiotów nieinformatycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Blended-learning w nauczaniu przedmiotów nieinformatycznych

Abstract

Blended-learning jest coraz powszechniej wykorzystywany w nauczaniu przedmiotów informatycznych lub innych przedmiotów, w których ćwiczenia realizowane są w laboratoriach komputerowych. W przypadku przedmiotów bez dostępu do sal komputerowych, blended-learning wspomaga prowadzenie wykładów i ćwiczeń poprzez np. lekcje interaktywne. Artykuł opisuje zastosowanie form blended-learning w realizacji laboratoriów z przedmiotu Bezpieczeństwo Użytkowania Urządzeń Elektrycznych, prowadzonego na VI semestrze studiów inżynierskich w ramach kierunków Elektrotechnika i Energetyka. Na ćwiczeniach z tego przedmiotu wykorzystywane są wyłącznie modele fizyczne, nie zaś komputerowe. Jednak i w tym przypadku znaleziono szereg pomocnych zastosowań dla technologii Moodle.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 13 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej pages 89 - 94,
ISSN: 1425-5766
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Buriak J.: Blended-learning w nauczaniu przedmiotów nieinformatycznych// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., nr. 37 (2014), s.89-94
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 62 times

Recommended for you

Meta Tags