Abstract
W artykule stawiam tezę o istotnej roli blogów jako niezwykle skutecznej platformie komunikacyjnej w dobie konwergencji mediów. Szczególnie ważną rolę to specyficzne narzędzie komunikacyjne może odegrać w działaniach public relations uczelni: jako narzędzie za pomocą którego można najpełniej realizować funkcje uczelni i te, które realizuje najwyższy poziom rozwoju PR - w komunikacji dwukierunkowej symetrycznej zgodnie z modelem Hunta/Gruniga. Tezę potwierdzam analizą literatury przedmiotu ostatnich lat dotyczącej nowych mediów, stron internetowych uczelni publicznych w Polsce, analizą wdrożenia/funkcjonowania blogów na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W artykule proponuję też - jako wnioski - zasady budowania strategii poprawy komunikacji instytucji edukacyjnych poprzez wdrożenie takiego narzędzia jak blogi.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
pages 22 - 34,
ISSN: 2083-8611 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Hope E.: Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 157 (2013), s.22-34
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 219 times
Recommended for you
Profesjonalizacja zawodu dziennikarza w obliczu konwergencji mediów
- S. Skuza,
- A. Modzelewska,
- M. Szeluga-Romańska