Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych

Abstract

W artykule stawiam tezę o istotnej roli blogów jako niezwykle skutecznej platformie komunikacyjnej w dobie konwergencji mediów. Szczególnie ważną rolę to specyficzne narzędzie komunikacyjne może odegrać w działaniach public relations uczelni: jako narzędzie za pomocą którego można najpełniej realizować funkcje uczelni i te, które realizuje najwyższy poziom rozwoju PR - w komunikacji dwukierunkowej symetrycznej zgodnie z modelem Hunta/Gruniga. Tezę potwierdzam analizą literatury przedmiotu ostatnich lat dotyczącej nowych mediów, stron internetowych uczelni publicznych w Polsce, analizą wdrożenia/funkcjonowania blogów na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W artykule proponuję też - jako wnioski - zasady budowania strategii poprawy komunikacji instytucji edukacyjnych poprzez wdrożenie takiego narzędzia jak blogi.

Cite as

export:

Hope, E. (2013). Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego W Katowicach, 157, Article 157.

Full text

download paper
downloaded 44 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pages 22 - 34,
ISSN: 2083-8611
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Hope E.: Blogi jako platforma komunikowania na przykładzie blogów uczelnianych// Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. -., nr. 157 (2013), s.22-34
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 225 times

Recommended for you

Meta Tags